Close

Atomic REDSTER S9 + X 12 TL 2018

Nowy

3 199 zł

3 799 zł

-15.7936%


Cechy produktu

Szerokość Pod Butem (mm/cm) 68/WSZYSTKIE DŁUGOŚCI
Płeć UNISEX
Rodzaj RACE
Promień (m/cm) 11.5/153, 12.1/159, 12.7/165, 13.3/171
Sezon 2018

Opis produktu

Topowe narty Redster przeznaczone do slalomu i jazdy krótszymi skrętami na przygotowanej trasie. Wyposażone w technologię Servotec.

 

Nowy model Atomic Redster S9 to nasze zwinne slalomowe maszyny wyposażone w technologie sprawdzone w alpejskim Pucharze Świata. Projektując te narty, zwinność i stabilność dopracowaliśmy do maksimum. Ich sekret tkwi w technologii Servotec – naprężonym pręcie i elastomerze umieszczonych na wierzchniej powłoce desek. Nazwa technologii pochodzi od niemieckiego „Servolenkung” (oznaczającego wspomaganie układu kierowniczego) i doskonale oddaje jej działanie – podobnie jak w sportowym samochodzie, technologia ułatwia prowadzenie, w tym wypadku nart. Podnosi reaktywność w skrętach i stabilność podczas jazdy na wprost. To nowa innowacja stworzona dla najbardziej zaawansowanych modeli Redster nowej generacji.

 

Najbardziej dynamiczne narty „cywilnej” kolekcji desek firmy Atomic. Następca legendarnego modelu Redster Doubledeck SL, tym razem w zupełnie nowej geometrii z technologią Servotec.

 

Atomic Redster S9 to sprzęt do wykonywania niezwykle dynamicznych krótkich łuków, narty, które cieszą już po kilku ciaśniejszych skrętach. Wyjątkowo  wdzięczne deski raz wprowadzone w skręt odwdzięczają się przy przejścu w kolejny wiraż niezwykłą dynamiką. Z technologicznego punktu widzenia w sezonie 17/18 mamy do czynienia z zupełnie nową konstrukcją (sidewall) oraz inną niż dotychczas geometrią. Niezawodny dotąd rdzeń power woodcore wspomagany jest działaniem technologii servotec, czyli specjalnego prętu, który zwiększa reaktywność i stabilność narty podczas jazdy. Narty, które zaskoczą nawet tych najbardziej wymagających narciarzy.

 

Idealne dla kochających krótki, szybki skręt slalomowy.

Niezawodne dla ceniących sobie dobre oparcie na krawędzi na przygotowanej trasie.

Zwrotne i dynamiczne, a przy tym wyjątkowo stabilne.

 

Jeśłi uwielbiasz balansować ciałem nad nartami osiągając głębokie pochylenie w skręcie, a przy tym korzystać z niezwykłej dynamiki nart podczas przechodzenia w kolejny łuk, to bardzo możliwe, że czytasz o nartach stworzonych dla Ciebie, jeśli preferujesz raczej krótszy skręt i przygotowaną trasę, to Redster S9 na pewno przyniesie Ci wiele frajdy i będzie ciekawym wyzwaniem. Pamiętajednak, że masz do czynienia z nartami stworzonymi na utwardzoną trasę, a bardziej uniwersalne propozycje znajdziesz w grupie nart all mountain, a tam modele takie jak Atomic Vantage X83 CTI na pewno będą niemałym wyzwaniem..

A jeśli od krótkich skrętów wolisz rozpędzające dłuższe łuki, to zastanów się nad linią Redster X9, czy nawet G9. Pamiętaj jednak, że dłuższe slalomki Redster S9 okazują się całkiem stabilne także przy większej prędkości.

 

 

 

  • Servotec
  • Taliowanie High-Speed
  • Full Sidewall
  • Power Woodcore
  • Titanium Powered
  • Powłoka wierzchnia ze strukturą

 

AKTYWNY CAMBER 0/100/0

KONSTRUKCJA NART

budowa narty

SERIA NART ATOMIC REDSTER

active camber.jpg

ATOMIC REDSTER to najsilniejsza i najszybsza linia nart z całej stajni Atomic.  To maksymalna zwrotność, maksymalna stabilność i perfekcyjne trzymanie krawędzi w skręcie. Technologicznie Linia Atomic Redster to połączenie najbardziej wydajnych rozwiązań sprawdzonych na najwłaściwszym poligonie jakim jest cykl zawodów Pucharu Świata. Narty grupy Redster niezależnie od przeznaczenia i poziomu są adaptacją tylko rozwiązań, które dały rezultat podczas profesjonalnych zawodów. Radykalne, niezawodne na przygotowanej trasie gwarantują najlepsze oparcie na krawędzi, stabilność oraz niezwykłą dynamikę. Sprzęt tej półki jest mocno wyspecjalizowany pdo kątem danej konkurencji, dzieli się też na kilka kategorii - nart zawodniczych FIS, najwyższych modeli RACE dla ekspertów, a także ambitnych modeli dla tych, którzy pragną wspiąć się na wyżyny techniki narciarskiej.

ACTIVE CAMBER 0/100/0

active camber.jpg

Geometria Active Camber to najbardziej radykalne rozwiązanie stosowane w sportowych nartach przeznaczonych na przygotowane trasy. Narty o takim kształcie zapewniają oparcie na krawędzi na najdłuższym odcinku oraz zwiększony docisk na dziób i tył narty. krótki i ostrzejszy łuk wygięcia dziobów i tyłów pozwalają na znaczne zacieśnienie wykonywanych łuków dodając przy tym dynamiki. 

FULL SIDEWALL

fullsidewall.jpg

Zastosowanie sztywnej, pionowej ścianki bocznej to radykalne rozwiązanie gwarantujące, które z jednej strony zapewnia 100% przekaz sił i pracy narciarza na krawędź, z drugiej strony - w przeciwieństwie do konstrukcji "CAP" Tworzy odstęp między laminatem górnej warstwy, a krawędzią, co sprawia, że narty łatwiej się wyginają takżę w nieco gorszych warunkach. W nartach z konstrukcją typu SIDEWALL oparcie przenoszone jest bezpośrednio na krawędź dzięki czemu są one niezwykle skuteczne na oblodzonej nawierzchni.

POWER WOODCORE

woodcore.jpg

To drewniany rdzeń narty, będący połączeniem warstw jesionu i topoli dając z jednej strony wysoką stabilność dzięki właściwościom absorbującym drgania, z drugiej strony dynamikę, dzięki wysokiej sprężystości. To idealne rozwiązanie dające pewne oparcie przy dużych prędkościach. Dobra kompozycja sztywności i sprężystości. 

TITANIUM POWERED

TITANIUM POWERED

Obudowanie rdzenia dwoma warstwami tytanu pozwala osiągnąć maksymalną stabilność i sztywność poprzeczną, co przekłada się na wysokie osiągi podczas agresywnej jazdy i pewne oparcie na krawędzi. Sztywna poprzecznie narta nie skręca się jak śmigło, dzięki czemu podczas jazdy zachowuje taki sam kąt zakrawędziowania porzodu, środka, jak i pięty nart. Proporcja grubości zastosowanego tytanu i aluminium w dużym stopniu determinuje sztywność i charaakterysykę jazdy.

SERVOTEC

densolite core

Servotec to absolutnie rewolucjna technologia zastosowana w najwyższych modelach grupy RACE. Powstała na zapleczu Pucharu Świata i tam w pierwszej kolejności została wdrożona. Nazwa pochodzi od niemiego tłumaczenia słowa wspomaganie koerownicy ("Servolenkung"), ponieważ rozwiązanie to w znaczny sposób wspomaga wykonywanie ciasnych, dynamicznych łuków.

Cały system zbudowany jest ze specjalnego pręta narty poprowadzonego nad górną powłoką i przytwierdzonego w części dziobowej. Pręt połączony jest z płytą pod wiązaniem za pomocą specjalnego elastomeru, który wpływa na sprężystość całego układu.

Przed rozpoczęciem skrętu elestomer jest jeszcze nienapięty, gdy narta zaczyna się wyginać, progresywnie napręża się, bye przy wyjściu ze skrętu oddać całą energię znacznie w ten sposób  ułatwić wykonanie skrętu.

Z drugiej storny na szybkich, odcinkach cały układ tłumi drgania dając jeszcze więcej stabilności i pewności sterowania. 

Ciekawostką jest to, że w sporcie na światowym poziomie rozwiązanie to było już "poajemnie" stosowane w sezonach poprzedzających oficjalną premierę zastępując dotychczas stosowany system Doubledeck.

HIGH-SPEED SIDECUT

active camber.jpg

Highspeed Sidecut to specjalna geometria o nieco zmniejszonym taliowaniu, które dodaje stabilności podczas wykonywania skrętów przy większej prędkości. Stosowany wraz z technologią SERVOTEC, który zwiększa skrętność nart mimo nieco większego radiusa.

STRUCTURED TOP SHEET

active camber.jpg

Structured Topsheet to specjalna powłoka, bardzo odporna na zarysowania. Chroni narty przed uszkodzeniami mechanicznymi w kolejkach, transporcie, a także podczas jazdy. 

WORLD CUP BASE FINISH

world cup base finish.jpg

World Cup Base Finish, czyli specjalna struktura ślizgu, taka sama jak stosowane przez zawodników Pucharu Świata. Narty Atomic zostają przygotowane według standardów, spotykanych w sporcie wyczynowym.

WE ARE SKIING

we are skiing man

Close