Close
173 REDSTER G9 FIS !18 Zobacz większe

atomic logo

Atomic REDSTER G9 FIS 173 cm 2018

Nowy

2 999 zł

-0%


Cechy produktu

Szerokość Pod Butem (mm/cm) 65
Płeć UNISEX
Rodzaj FIS
Promień (m/cm) 20/179 24/180 26/186
Sezon 2018

Opis produktu

Atomic Redster G9 FIS to narty stworzone dla ambitnych gigancistów. Drewniany rdzeń Ultra Power Woodcore i wkładki z tytanu zapewniają im szybkość i stabilność. Są również wyposażone w technologię Servotec. Jej nazwa pochodzi od niemieckiego „Servolenkung” (oznaczającego wspomaganie układu kierowniczego) i doskonale oddaje jej działanie – podobnie jak w sportowym samochodzie, technologia ułatwia prowadzenie, w tym wypadku nart. Naprężony pręt i elastomer umieszczone na wierzchniej powłoce nart poprawiają ich sterowność podczas jazdy z każdą prędkością, podnoszą reaktywność w skrętach i stabilność podczas jazdy na wprost. Ponadto narty posiadają pełne ścianki boczne (konstrukcja Full Sidewall), co podnosi ich stabilność i zapewnia lepsze tłumienie drgań.

 

  • Servotec
  • Full Sidewall
  • Ultra Power Woodcore
  • Titanium Powered
  • Active Flex Interface

 

AKTYWNY CAMBER 0/100/0

KONSTRUKCJA NART

budowa narty

SERIA NART ATOMIC REDSTER

active camber.jpg

ATOMIC REDSTER to najsilniejsza i najszybsza linia nart z całej stajni Atomic.  To maksymalna zwrotność, maksymalna stabilność i perfekcyjne trzymanie krawędzi w skręcie. Technologicznie Linia Atomic Redster to połączenie najbardziej wydajnych rozwiązań sprawdzonych na najwłaściwszym poligonie jakim jest cykl zawodów Pucharu Świata. Narty grupy Redster niezależnie od przeznaczenia i poziomu są adaptacją tylko rozwiązań, które dały rezultat podczas profesjonalnych zawodów. Radykalne, niezawodne na przygotowanej trasie gwarantują najlepsze oparcie na krawędzi, stabilność oraz niezwykłą dynamikę. Sprzęt tej półki jest mocno wyspecjalizowany pdo kątem danej konkurencji, dzieli się też na kilka kategorii - nart zawodniczych FIS, najwyższych modeli RACE dla ekspertów, a także ambitnych modeli dla tych, którzy pragną wspiąć się na wyżyny techniki narciarskiej.

ACTIVE CAMBER 0/100/0

active camber.jpg

Geometria Active Camber to najbardziej radykalne rozwiązanie stosowane w sportowych nartach przeznaczonych na przygotowane trasy. Narty o takim kształcie zapewniają oparcie na krawędzi na najdłuższym odcinku oraz zwiększony docisk na dziób i tył narty. krótki i ostrzejszy łuk wygięcia dziobów i tyłów pozwalają na znaczne zacieśnienie wykonywanych łuków dodając przy tym dynamiki. 

FULL SIDEWALL

fullsidewall.jpg

Zastosowanie sztywnej, pionowej ścianki bocznej to radykalne rozwiązanie gwarantujące, które z jednej strony zapewnia 100% przekaz sił i pracy narciarza na krawędź, z drugiej strony - w przeciwieństwie do konstrukcji "CAP" Tworzy odstęp między laminatem górnej warstwy, a krawędzią, co sprawia, że narty łatwiej się wyginają takżę w nieco gorszych warunkach. W nartach z konstrukcją typu SIDEWALL oparcie przenoszone jest bezpośrednio na krawędź dzięki czemu są one niezwykle skuteczne na oblodzonej nawierzchni.

ULTRA POWER WOODCORE

ultra power woodcore.jpg

To rdzeń wykonany z połączenia topoli i buku sklajonego i ułożonego warstwami tak, aby osiągnąć maksymalną dynamikę i stabilość. Najbardziej radykalny rdzeń stosowany w najwyższych modelach przeznaczonych do sportu wyczynowego.

TITANIUM POWERED

TITANIUM POWERED

Obudowanie rdzenia dwoma warstwami tytanu pozwala osiągnąć maksymalną stabilność i sztywność poprzeczną, co przekłada się na wysokie osiągi podczas agresywnej jazdy i pewne oparcie na krawędzi. Sztywna poprzecznie narta nie skręca się jak śmigło, dzięki czemu podczas jazdy zachowuje taki sam kąt zakrawędziowania porzodu, środka, jak i pięty nart. Proporcja grubości zastosowanego tytanu i aluminium w dużym stopniu determinuje sztywność i charaakterysykę jazdy.

SERVOTEC

densolite core

Servotec to absolutnie rewolucjna technologia zastosowana w najwyższych modelach grupy RACE. Powstała na zapleczu Pucharu Świata i tam w pierwszej kolejności została wdrożona. Nazwa pochodzi od niemiego tłumaczenia słowa wspomaganie koerownicy ("Servolenkung"), ponieważ rozwiązanie to w znaczny sposób wspomaga wykonywanie ciasnych, dynamicznych łuków.

Cały system zbudowany jest ze specjalnego pręta narty poprowadzonego nad górną powłoką i przytwierdzonego w części dziobowej. Pręt połączony jest z płytą pod wiązaniem za pomocą specjalnego elastomeru, który wpływa na sprężystość całego układu.

Przed rozpoczęciem skrętu elestomer jest jeszcze nienapięty, gdy narta zaczyna się wyginać, progresywnie napręża się, bye przy wyjściu ze skrętu oddać całą energię znacznie w ten sposób  ułatwić wykonanie skrętu.

Z drugiej storny na szybkich, odcinkach cały układ tłumi drgania dając jeszcze więcej stabilności i pewności sterowania. 

Ciekawostką jest to, że w sporcie na światowym poziomie rozwiązanie to było już "poajemnie" stosowane w sezonach poprzedzających oficjalną premierę zastępując dotychczas stosowany system Doubledeck.

WE ARE SKIING

we are skiing man

Close