Narty Atomic BACKLAND UL 78 Orange/Black + SKIN 78 2018
-
Polityka prywatności
-
Darmowa wysyłka powyżej 100zł
-
Zwroty i obsługa posprzedażowa
Model Backland UL o średniej szerokości talii. Stworzony dla narciarzy uprawiających Endurance Touring.
Atomic Backland UL 78 to topowy model dla narciarzy uprawiających Endurance Touring. W jego konstrukcji wyróżniają się wąskie dzioby – AT Tip 2.0 – które fantastycznie tną rozjeżdżony śnieg i szreń. Ich wycięta forma umożliwia błyskawiczne założenie fok podczas zawodów. Narty wyposażyliśmy ponadto w rdzeń Ultra Light Woodcore, który zapewnia im wagę po 980 g gwarantującą szybkość podczas podchodzenia. Konstrukcja oparta na dwóch superlekkich wkładkach z włókna węglowego (Carbon Powered) odpowiada za doskonałą stabilność i lepszy przekaz sił podczas zjazdu. Nieco szersza talia – przy imponującej lekkości i szybkości nart – sprawia, że te skitouringowe maszyny zapewniają fantastyczne wrażenia podczas zjazdu. Nic dodać, nic ująć.
- Carbon Powered
- Ultra Light Woodcore
- AT Tip 2.0
- Step Down Sidewall
AMT ROCKER 15/85/0
- Szerokość Pod Butem (mm/cm)
- 78/WSZYSTKIE DŁUGOŚCI
- Płeć
- Unisex
- Sezon
- 2018
- Promień (m/cm)
- 14/151, 15/157, 16/163, 17/169, 18/175
- Kategoria produktu
- Touring
- Foki w Zestawie
- Tak

Step Down Sidewall
Step Down Sidewall to wydajna konstrukcja ścianek bocznych, o różnej wysokości w kolejnych odcinkach narty. Takie rozwiązanie połączone z rdzeniem Power Woodcore zwiększa amortyzację i zapewnia progresywną sztywność proporcjonalną do każdego odcinka narty.

Ultra Light Woodcore
To ultra lekkie połączenie topoli i drzewa karobowego. Stosowany w modelach skitouringowych.

Dzioby Nart AT TIP 2.0
AT TIP to specjalna geometria dziobów nart tourowych, która pomaga rozpoczynać skręty podczas jazdy po przewianych, oblodzonych odcinkach dzięki ich smukłemu kształtowi. Specjalne nacięcia pozwalają na błyskawiczny montaż fok podczas zawodów.

Carbon Powered
CARBON POWERED - to technologia stosowania specjalnych warstw dosztywniających, wykonanych z włókna węglowego. Pozwala ona uzyskać pożądaną sztywność przy dużej redukcji wagi w porównaniu do warstw aluminium i tytanu.
Bądź pierwszy, który zada pytanie o ten produkt!