Narty Atomic REDSTER S9i + X 12 TL GW 2020
-
Polityka prywatności
-
Darmowa wysyłka powyżej 100zł
-
Zwroty i obsługa posprzedażowa
Atomic Redster S9i to niezwykle skrętne i idealne do pokonywania slalomów narty, naszpikowane technologią znaną z zawodów Pucharu Świata. To także technologia Servotec — swoiste wspomaganie układu kierowniczego w nartach! Naprężony rdzeń Servotec i elastomer na wierzchniej powłoce poprawiają sterowność przy każdej prędkości, jednocześnie zapewniając lepszą zwrotność podczas zakrętów oraz większą stabilność na prostych. Idealne do pokonywania slalomów i szybkich skrętów podczas zjazdów ze stoku. Narty Redster S9i oferują również laminat Ultra Titanium Powered — to gruba, mocna warstwa tytanu biegnąca od krawędzi do krawędzi, zapewniająca stabilność, sztywność skrętną i, co najważniejsze, przyczepność krawędzi. Z nartami Redster S9i każdy zjazd jest jak wyścig narciarski.
Rdzeń narty S9i Caruba Wood Core wykonany został ze specjalnego drewna Caruba, co pozwoliło na zredukowanie masy narty o 100g w stosunku do klasycznej narty S9.
Technologie:
Full Sidewall
High-Speed Sidecut
Power Woodcore
Servotec
Ultra Titanium Powered
Wykończenie ścianek bocznych:
Full Sidewall
Rdzeń:
Power Woodcore
Rocker %:
Active Camber 0/100/0
Waga jednej narty z wiązaniem / dla rozmiaru (w cm):
2905 / 165 g / cm
Promień (radius):
12.7 m
Szerokość narty pod wiązaniem:
68 mm

Full Sidewall
Zastosowanie sztywnej, pionowej ścianki bocznej to radykalne rozwiązanie gwarantujące, które z jednej strony zapewnia 100% przekaz sił i pracy narciarza na krawędź, z drugiej strony - w przeciwieństwie do konstrukcji "CAP" Tworzy odstęp między laminatem górnej warstwy, a krawędzią, co sprawia, że narty łatwiej się wyginają takżę w nieco gorszych warunkach. W nartach z konstrukcją typu SIDEWALL oparcie przenoszone jest bezpośrednio na krawędź dzięki czemu są one niezwykle skuteczne na oblodzonej nawierzchni.

Tapered Sidewall
Tapered Sidewall - to wykończenie ścianki bocznej konstrukcją typu "CAP" z zastosowaniem tzw. Semi Sidewall. Ścianka boczna jest pochylona pod lekkim kątem, a szata graficzna nachodzi na bok narty. Zastosowanie lekko pochylonej ścianki na całej wysokości w przedniej i tylnej części nart ułatwia sterowanie i zmianę krawędzi, z kolei Semi Sidewall obecny pod wiązaniem przenosi w bardziej radykalny sposób obciążenie na krawędź. Świetne rozwiązanie uniwersalność narty w różnych warunkach

Servotec
absolutnie rewolucjna technologia zastosowana w najwyższych modelach grupy RACE. Powstała na zapleczu Pucharu Świata i tam w pierwszej kolejności została wdrożona. Nazwa pochodzi od niemiego tłumaczenia słowa wspomaganie koerownicy ("Servolenkung"), ponieważ rozwiązanie to w znaczny sposób wspomaga wykonywanie ciasnych, dynamicznych łuków.
Cały system zbudowany jest ze specjalnego pręta narty poprowadzonego nad górną powłoką i przytwierdzonego w części dziobowej. Pręt połączony jest z płytą pod wiązaniem za pomocą specjalnego elastomeru, który wpływa na sprężystość całego układu.
Przed rozpoczęciem skrętu elestomer jest jeszcze nienapięty, gdy narta zaczyna się wyginać, progresywnie napręża się, bye przy wyjściu ze skrętu oddać całą energię znacznie w ten sposób ułatwić wykonanie skrętu.
Z drugiej storny na szybkich, odcinkach cały układ tłumi drgania dając jeszcze więcej stabilności i pewności sterowania.
Ciekawostką jest to, że w sporcie na światowym poziomie rozwiązanie to było już "poajemnie" stosowane w sezonach poprzedzających oficjalną premierę zastępując dotychczas stosowany system Doubledeck.

High-Speed Sidecut
Highspeed Sidecut to specjalna geometria o nieco zmniejszonym taliowaniu, które dodaje stabilności podczas wykonywania skrętów przy większej prędkości. Stosowany wraz z technologią SERVOTEC, który zwiększa skrętność nart mimo nieco większego radiusa.

World Cup Base Finish
World Cup Base Finish, czyli specjalna struktura ślizgu, taka sama jak stosowane przez zawodników Pucharu Świata. Narty Atomic zostają przygotowane według standardów, spotykanych w sporcie wyczynowym.
Ultra Titanium Powered
Warstwa tytanu powyżej i poniżej rdzenia zapewnia doskonałą amortyzację wstrząsów, dużą stabilność podczas pracy i wysoką elastyczność skrętną.
Bądź pierwszy, który zada pytanie o ten produkt!