Rower szosowy Giant Defy Advanced 2 Deep Lake 2022
-
Polityka prywatności
-
Darmowa wysyłka powyżej 150zł
-
Zwroty i obsługa posprzedażowa
Rower szosowy Giant Defy Advanced 2 Deep Lake 2022
WYBIERZ DŁUŻSZĄ TRASĘ. PODJEŻDŻAJ WYŻEJ. ZAPEWNIAJĄCY PŁYNNĄ JAZDĘ DŁUGODYSTANSOWY ROWER SZOSOWY STWORZONO NA DALEKIE WYPRAWY PO WSZELAKICH DROGACH.
Główne korzyści
Konstrukcja z myślą o amortyzacji
Rama kompozytowa Advanced została zaprojektowana specjalnie do długodystansowych jazd szosowych, zapewniając płynność jazdy i mniejsze zmęczenie dalekich trasach. Sztyca i kierownica D-Fuse pochłaniają drgania i nierówności.
Pełna kontrola
Całkowita integracja hamulców tarczowych w standardzie Flat-Mount z osiami przelotowymi 12 mm z przodu i z tyłu zapewnia bardziej niezawodną siłę hamowania i większą kontrolę, nawet na mokrej, wyboistej drodze
Wszechstronność
Długodystansowa geometria szosowa, zwiększony prześwit na opony (do 35 mm) i integracja hamulców tarczowych pozwalają radzić sobie z różnorodnymi drogami i warunkami, od gładkich nawierzchni po wyboiste górskie przełęcze.
Technologie
TECHNOLOGIA ADVANCED COMPOSITE
Wysokojakościowy surowiec jakim są nasze włókna węglowe jest łączony w naszych fabrykach ze specjalnie opracowanymi żywicami. Tak powstaje materiał do budowy kompozytowych rowerów o wysokim stosunku sztywności do masy. Przedni trójkąt ramy jest wykonany jako jeden, integralny element do którego powstania użyto opatentowanej technologii Modified Monocoque Construction.
TECHNOLOGIA D-FUSE
Wspornik siodła i kierownica D-Fuse zostały zaprojektowane tak, aby pochłaniać wstrząsy i ograniczać wibracje na drodze, co zwiększa płynność jazdy oraz sterowność roweru.
GEOMETRIA COMPACT ROAD
Pod koniec lat 90. XX wieku Giant radykalnie zmienił kształt ramy, aby zapewnić przewagę zawodowym kolarzom ze swojej drużyny. Pomysł jest genialnie prosty: górna rura, która jest nachylona ku dołowi od główki ramy do rury podsiodłowej, zmniejsza rozmiar przedniego i tylnego trójkąta ramy. Mniejsze trójkąty sprawiają, że rower jest lżejszy i sztywniejszy.
SYSTEM GIANT TUBELESS
System bezdętkowy i opony zapewniają lepszą wydajność, komfort i kontrolę w najbardziej przyjaznym dla użytkownika, niezawodnym oraz integralnym systemie.
OVERDRIVE AERO
Znajdująca się wewnątrz główki ramy całkowicie nowa w gamie Propel, rura sterowa w kształcie litery D wraz z odpowiednimi podkładkami, zapewniają niezwykle aerodynamiczny, łatwiejszy w obsłudze system wewnętrznie poprowadzonych linek hamulcowych i przerzutek.
RS READY
Rama dostarczana jest w wersji gotowej do montażu nadajnika Giant RideSense.
Specyfikacja
- Rama: kompozyt Advanced, kompatybilna z RideSense, flat-mount disc, oś przelotowa 12x142mm, max. rozmiar opony 700x35mm
- Widelec: kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4"), flat-mount disc, oś przelotowa 12x100mm, max. rozmiar opony 700x35mm
- Kierownica: Giant Contact SL D-Fuse, 31.8mm, aluminium
- Chwyty: Stratus Lite 3.0, antypoślizgowa powierzchnia, warstwa absorbująca drgania
- Wspornik kierownicy: Giant Contact, aluminium
- Wspornik siodła: Giant D-Fuse, 14mm offset, karbon
- Siodło: Giant Approach, szyny stalowe, wypełnienie Particle Flow, montaż akcesoriów UniClip, szer. 145mm
- Manetki: Shimano 105, 2x11
- Przerzutka przednia: Shimano 105
- Przerzutka tylna: Shimano 105
- Hamulce: Shimano 105 hydrauliczne, tarcze Giant MPH [P]160mm/[T]140mm
- Dzwignie hamulca: Shimano 105 hydrauliczne
- Kaseta / Wolnobieg: Shimano 105, 11-rzędowa, 11-34
- Łańcuch: KMC X11EL-1
- Korba: Shimano FC-R510, 34/50
- Środek suportu: Shimano BB-RS500-PB, press fit
- Obręcze: Giant P-R2 Disc, ETRTO: 22-622, wys. 25mm, Tubeless Ready, aluminium
- Piasty: Giant, łożyska maszynowe, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 12mm
- Szprychy: Sapim Race, [P]24/[T]24
- Opony: Giant Gavia Fondo 1, 60TPI, R-Shield, tubeless, 700x32c (33.5mm), zwijane
- Dodatki: uchwyt błotnika, zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja)
- Waga orientacyjna: 8,9 kg (rozmiar ML)