Dla Twojej wygody strona wykorzystuje pliki cookie. Poprzez korzystanie z naszej witryny zgadzasz się z Polityką Plików Cookie
Nowy
Rozmiar niedostępny
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności: 2018-06-28
Szerokość Pod Butem (mm/cm) | 65.5 |
Płeć | UNISEX |
Promień (m/cm) | 14.6-169/15.4-175/16.2-181 |
Sezon | 2019 |
Nowy model nart Atomic Redster X9 to idealna propozycja która łączy w sobie dynamikę i wszechstronność. Za jego sukcesami w wielu testach stoi radykalna charakterystyka bliska modelom zawodniczym. Oryginalna geometria o promieniu pozwalającym na wykonywanie zarówno długich jak i krótkich skrętów sprawia, że jest to jeden z najbardziej poszukiwanych modeli wśród ekspertów kochających szybkość na stoku. Sztywny rdzeń wzmocniony warstwami tytanalu w połączeniu z technologią z Servotec zapewnia świetną stabilność. Narty Atomic Redster X9 zapewniają idealną przyczepność nawet na bardzo utwardzonych stokach Dzięki odpowiedniej sztywności poprzecznej. Dodatkowo narty Redster X9 to jeden z najwęższych pod butem modeli sklepowych, dzięki czemu jest niezwykle szybki przy przejściu ze skrętu w skręt i pozwala na jeszcze bardziej precyzyjne oparcie na krawędzi.
Naszym zdaniem jest to świetna narta dla osób, które uwielbiają szybkość. Szukają dużej dynamiki podczas jazdy po przygotowanych stokach, czy na ustawionych bramkach. Redster X9 to ciekawy model dla osób szukających wszechstronności, które uważają że narty gigantowe na trudniejszych odcinkach zbyt mocno się rozpędzają. Bardzo dobry wybór dla ekspertów, świetna narta dla tych którzy chcą szkolić swoje umiejętności podczas jazdy sportowej m.in. na bramkach. Redster X9 jak żadna inna narta pozwala na wyjątkowo dużą kontrolę przy dużej prędkości.
![]() | ATOMIC REDSTER to najsilniejsza i najszybsza linia nart z całej stajni Atomic. To maksymalna zwrotność, maksymalna stabilność i perfekcyjne trzymanie krawędzi w skręcie. Technologicznie Linia Atomic Redster to połączenie najbardziej wydajnych rozwiązań sprawdzonych na najwłaściwszym poligonie jakim jest cykl zawodów Pucharu Świata. Narty grupy Redster niezależnie od przeznaczenia i poziomu są adaptacją tylko rozwiązań, które dały rezultat podczas profesjonalnych zawodów. Radykalne, niezawodne na przygotowanej trasie gwarantują najlepsze oparcie na krawędzi, stabilność oraz niezwykłą dynamikę. Sprzęt tej półki jest mocno wyspecjalizowany pdo kątem danej konkurencji, dzieli się też na kilka kategorii - nart zawodniczych FIS, najwyższych modeli RACE dla ekspertów, a także ambitnych modeli dla tych, którzy pragną wspiąć się na wyżyny techniki narciarskiej. |
![]() | Geometria Active Camber to najbardziej radykalne rozwiązanie stosowane w sportowych nartach przeznaczonych na przygotowane trasy. Narty o takim kształcie zapewniają oparcie na krawędzi na najdłuższym odcinku oraz zwiększony docisk na dziób i tył narty. krótki i ostrzejszy łuk wygięcia dziobów i tyłów pozwalają na znaczne zacieśnienie wykonywanych łuków dodając przy tym dynamiki. |
![]() | Zastosowanie sztywnej, pionowej ścianki bocznej to radykalne rozwiązanie gwarantujące, które z jednej strony zapewnia 100% przekaz sił i pracy narciarza na krawędź, z drugiej strony - w przeciwieństwie do konstrukcji "CAP" Tworzy odstęp między laminatem górnej warstwy, a krawędzią, co sprawia, że narty łatwiej się wyginają takżę w nieco gorszych warunkach. W nartach z konstrukcją typu SIDEWALL oparcie przenoszone jest bezpośrednio na krawędź dzięki czemu są one niezwykle skuteczne na oblodzonej nawierzchni. |
![]() | To drewniany rdzeń narty, będący połączeniem warstw jesionu i topoli dając z jednej strony wysoką stabilność dzięki właściwościom absorbującym drgania, z drugiej strony dynamikę, dzięki wysokiej sprężystości. To idealne rozwiązanie dające pewne oparcie przy dużych prędkościach. Dobra kompozycja sztywności i sprężystości. |
![]() | Densolite Core to innowacyjny rdzeń syntetyczny z pianki DENSOLITE o dużych parametrach amortyzujących. Zapewnia lekkość i łatwość jazdy w modelach damskich i juniorskich, jest przy tym niezwykle trwały. |
![]() | Obudowanie rdzenia dwoma warstwami tytanu pozwala osiągnąć maksymalną stabilność i sztywność poprzeczną, co przekłada się na wysokie osiągi podczas agresywnej jazdy i pewne oparcie na krawędzi. Sztywna poprzecznie narta nie skręca się jak śmigło, dzięki czemu podczas jazdy zachowuje taki sam kąt zakrawędziowania porzodu, środka, jak i pięty nart. Proporcja grubości zastosowanego tytanu i aluminium w dużym stopniu determinuje sztywność i charaakterysykę jazdy. |
![]() | Servotec to absolutnie rewolucjna technologia zastosowana w najwyższych modelach grupy RACE. Powstała na zapleczu Pucharu Świata i tam w pierwszej kolejności została wdrożona. Nazwa pochodzi od niemiego tłumaczenia słowa wspomaganie koerownicy ("Servolenkung"), ponieważ rozwiązanie to w znaczny sposób wspomaga wykonywanie ciasnych, dynamicznych łuków. |
![]() | Structured Topsheet to specjalna powłoka, bardzo odporna na zarysowania. Chroni narty przed uszkodzeniami mechanicznymi w kolejkach, transporcie, a także podczas jazdy. |
![]() | World Cup Base Finish, czyli specjalna struktura ślizgu, taka sama jak stosowane przez zawodników Pucharu Świata. Narty Atomic zostają przygotowane według standardów, spotykanych w sporcie wyczynowym. |
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Miejsce na sidebar