Zwroty i reklamacje

Zwrot zakupionego towaru:

W naszym sklepie możesz dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.

  • Nie musisz podawać powodu rezygnacji, ale jeśli to zrobisz, to pomożesz nam doskonalić naszą ofertę w przyszłości.
  • Wystarczy odesłać kompletny nieużywany produkt w oryginalnym opakowaniu i dołączyć dowód zakupu (np. paragon lub fakturę) i oświadczenie o odstąpieniu od umowy– wzór znajdziesz tutaj.
  • Prosimy o bezpieczne zapakowanie zwracanego towaru 
    • Nie naklejaj taśmy bezpośrednio na opakowanie producenta. Postaraj się zachować je w stanie nienaruszonym.
    • Oryginalne pudełko zapakuj do kartonu ochronnego i szczelnie zamknij.
    • W przypadku pakowania nart zabezpiecz odpowiednio wiązania, aby nie ocierały o szorstkie ścianki paczki podczas wsuwania nart w podłużny karton.
    • Umieść dokumentację w widocznym miejscu wewnątrz kartonu.
  • Wartość zwrotu nieużywanego kompletnego towaru stanowi cena zakupu, a jeśli do zamówienia doliczyliśmy kwotę wysyłki, wówczas zwrot obejmie także wartość najtańszej opcji dostawy.
  • Możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni od zakupu obowiązuje także w naszym sklepie stacjonarnym

Pobierz dokument zwrotu - oświadczenie odstąpienia od umowy.

Jak dokonać reklamacji?

  • Przygotuj produkt do wysyłki
  • Wypełnij załączony formularz
  • Jeśli produkt posiada kartę gwarancyjną, to umieść ją razem z formularzem
  • Dołącz do reklamowanych produktów dowód zakupu, np. paragon lub fakturę. Jeśli z jakiegoś powodu został zgubiony lub zniszczony, możesz wówczas umieścić potwierdzenie płatności ( z karty lub potwierdzenie z wyciągu z konta bankowego), albo inny dowód – np. korespondencję z zamówienia lub jego potwierdzenie.
  • Umieść w kartonie przeznaczonym do wysyłki: formularz – zgłoszenie reklamacyjne, dokument zakupu, kartę gwarancyjną (jeśli dotyczy) oraz zabezpieczone produkty. 
  • Zamknij szczelnie karton i dobrze go zaklej, a jeśli to możliwe opisz go "REKLAMACJA".
  • Zaadresuj przesyłkę lub dostarcz ją osobiście:
    • Ski Race Center – Jacek Mieszczak
    • Al. Jerozolimskie 424
    • 05-800 Pruszków
    • +48 22 723 00 30

Pobierz formularz reklamacyjny  - oświadczenie odstąpienia od umowy.