Rower gravel Fuji JARI 1.5 APEX 2022 Clay Gray
-
Polityka prywatności
-
Darmowa wysyłka powyżej 150zł
-
Zwroty i obsługa posprzedażowa
Rower gravel Fuji JARI 1.5 APEX Clay Gray 2022
Rower Fuji Jari 1.5 Gravel to przedstawiciel rowerów typu gravel, cechuje go duża wydajność, praktyczność i wszechstronność zastosowania. Zaprojektowany do szybkiej i stabilnej jeździe po szutrach, do lekkich wypraw rowerowych typu bikepacking, a także do wygodnego poruszania się po mieście. Długa i wygodna geometria ramy zapewnia stabilną i pełną zaufania jazdę bez względu na teren, po którym rower się porusza. Rower produkowany jest w kolorze metalik zielony khaki.
Cechy produktu
Lekka rama aluminiowa AL-SL
Mocno cieniowana rama wykonana z aluminium A6-Sl czyli z najlżejszego, a jednocześnie najmocniejszego materiały wśród ram aluminiowych Fuji. Posiada świetne łączenie profili oraz zredukowaną wagą ramy w obszarach o niskim naprężeniu, dzięki czemu powstała rama o dużej trwałości bez rezygnacji z prawidłowej sztywności ramy. Przedni wysokomodułowy widelec C10 High Modulous Carbon całkowicie wykonany z carbonu. Obydwie osie przelotowe zwiększają bezpieczeństwo i poprawiają sztywność ramy. Rama Fuji posiada wewnętrzne prowadzenie linek co zapewnia lepszą aerodynamikę, dłuższą żywotność oraz estetykę
Napęd SRAM Apex 1
Zapewnia optymalne przełożenie i pozwala na prostą i szybką zmianę biegów Tylna przerzutka Apex 1 z 11 zębatkami urzeczywistnia zakres przełożeń i zapewnia płynną zmianę biegów dzięki sprawdzonej geometrii SRAM X-Horizon. Przerzutka posiada system Cage Lock pozwalający na szybki montaż i demontaż tylnego koła. Technologia Roller Bearing Clutch oferuje maksymalną stabilność jazdy nawet w mocno nierównym terenie i niweluje ruchy przerzutki i łańcucha w czasie agresywnej jazdy.
Hamulce tarczowe TRP Spyre
Mechaniczne hamulce posiadające dwutłoczkowe zaciski oraz tarcze o średnicy 160mm z linii produktów TRP. Wykonany z mocnego aluminium, dzięki czemu jest bardzo wytrzymały i ma niewielką wagę. Dwutłoczkowe zaciski przekładają się na równomierne zużycie okładzin i tarczy, ponieważ podczas hamowania nie musi on wyginać się w jedną stronę. Zaciski posiadają regulator lufy kabla, aby ułatwić precyzyjne strojenie. Klamki hamulców to SRAM Apex 1.
WTB Raddler TCS Light lub Maxxis Rambler
W rozmiarze 28" (40-622) 700Cx40 to opona dedykowana do rowerów corssowych, przełajowych oraz gravel. Gęsto ułożone podłużne klocki bieżnika pozwalają na rewelacyjne warunki jezdne, a pojedyncze, wyraźnie wystające klocki na bokach bieżnika zapewniają świetną przyczepność na piachu oraz szutrach. Opona wykonana z mieszanki gumy Dual DNA. Waga jednej opony to 530 gram.
Specyfikacja
- Hamulec przedni: TRP Spyre (mechaniczny) 160mm
- Hamulec tylny: TRP Spyre (mechaniczny) 160mm
- Ilość przerzutek: 1 x 11
- Kaseta / Zębatka: SRAM 1130 11-speed (11-42T)
- Kierownica: Oval Concepts 325, 6061 ALU, 31.8mm / 125mm drop, 25° flare, 4° sweep
- Korba: FSA Gossamer Pro, 48/32T
- Łańcuch: KMC X11EL
- Materiał ramy: Aluminium
- Obręcze: Obręcze WTB ST i23 Light TCS, piasty Formula, 32 / 32H
- Opony: WTB Raddler TCS
- Pedały: BRAK W ZESTAWIE
- Pozycja: Sportowa
- Przerzutki: SRAM APEX 1
- Rama: A6-SL Super-cieniowane aluminium, zwężana główka ramy, suport T47, oś przelotowa 142x12mm
- Rozmiar kół: 28"
- Rozmiar opony: 28 x 1.5 (40-622)
- Siodełko: WTB SL8, stalowy stelaż
- Suport: FSA, T47 Internal
- Typ hamulców: Tarczowe
- Typ przerzutki: Zewnętrzna (tradycyjna)
- Waga: 10.1 KG
- Widelec: C10 Fuji Carbon + sztywna oś
Bądź pierwszy, który zada pytanie o ten produkt!