Rower szosowy Giant Contend AR 3 2024
-
Polityka prywatności
-
Darmowa wysyłka powyżej 150zł
-
Zwroty i obsługa posprzedażowa
Rower szosowy Giant Contend AR 3
PRZEŻYJ PRAWDZIWE PRZYGODY ZWIĄZANE Z JAZDĄ SZOSOWĄ. OD GŁADKIEGO ASFALTU PO WYBOISTE DROGI – TEN ROWER SZOSOWY ZOSTAŁ WYPOSAŻONY W OPONY ZAPEWNIAJĄCE DOBRĄ PRZYCZEPNOŚĆ, DZIĘKI CZEMU MOŻESZ JEŹDZIĆ KAŻDĄ DROGĄ Z PEWNOŚCIĄ SIEBIE I KONTROLĄ.
Zrównoważona geometria szosowa
Geometrię ramy zaprojektowaliśmy z myślą o poczuciu równowagi i wszechstronności łączącej pewną pozycję rowerzysty ze zwinnym skręcaniem i przyspieszaniem.
Płynna jazda
Innowacyjna sztyca D-Fuse pochłania wstrząsy i drgania, a system kół Gianta umożliwia stosowanie opon bezdętkowych do 38 mm dla bardziej płynnej jazdy i mniejszego ryzyka przebić.
Pełna kontrola
Całkowita integracja hamulców tarczowych w standardzie Flat-Mount z osiami przelotowymi 12 mm z przodu i z tyłu zapewnia bardziej niezawodną siłę hamowania i większą kontrolę, nawet na mokrej, wyboistej drodze.
Technologie
Aluxx
Każda aluminiowa rama firmy Giant wykuta w naszej fabryce jest ręcznie spawana, hartowana i dostosowywana do najwyższych standardów obowiązujących w naszej branży. Trzy klasy technologii aluminium - ALUXX SLR, ALUXX SL i ALUXX oferują najbardziej wymagającym użytkownikom niezrównane osiągi i najwyższą jakość.
Overdrive
Oryginalna technologia główki ramy Giant, mająca zapewnić precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe łożyska sterowe (dla rowerów szosowych dolne o wielkości 1¼” i górne w rozmiarze 1⅛”, a dla rowerów typu off-road dolne o wielkości 1½” i górne - 1⅛”), które współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając optymalną sztywność podczas kierowania rowerem.
Geometria Compact Road
Pod koniec lat 90. XX wieku Giant radykalnie zmienił kształt ramy, aby zapewnić przewagę zawodowym kolarzom ze swojej drużyny. Pomysł jest genialnie prosty: górna rura, która jest nachylona ku dołowi od główki ramy do rury podsiodłowej, zmniejsza rozmiar przedniego i tylnego trójkąta ramy. Mniejsze trójkąty sprawiają, że rower jest lżejszy i sztywniejszy.
Giant Tubeless
System bezdętkowy i opony zapewniają lepszą wydajność, komfort i kontrolę w najbardziej przyjaznym dla użytkownika, niezawodnym oraz integralnym systemie.
TECHNOLOGIA D-FUSE
Wspornik siodła i kierownica D-Fuse zostały zaprojektowane tak, aby pochłaniać wstrząsy i ograniczać wibracje na drodze, co zwiększa płynność jazdy oraz sterowność roweru.
Specyfikacja
- Rama: aluminium ALUXX, flat-mount disc, oś przelotowa 12x142mm, max. rozmiar opony 700x38mm
- Widelec: kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4"), flat-mount disc, oś przelotowa 12x100mm, max. rozmiar opony 700x38mm
- Kierownica: Giant Contact, 31.8, aluminium
- Chwyty: Giant Cork
- Wspornik kierownicy: Giant Sport, 31.8, aluminium
- Wspornik siodła: Giant D-Fuse, offset 14mm, aluminium
- Siodło: Giant Approach, szyny stalowe, wypełnienie Particle Flow, montaż akcesoriów UniClip, szer. 145mm
- Manetki: Shimano Sora, 2x9
- Przerzutka przednia: Shimano Sora
- Przerzutka tylna: Shimano Sora
- Hamulce: Tektro MD-C550 mechaniczne, tarcze Giant MPH [P]160mm/[T]160mm
- Dzwignie hamulca: Shimano Sora
- Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG400, 9-rzędowa, 11-34
- Łańcuch: KMC X9
- Korba: Shimano Sora, 34/50
- Środek suportu: Shimano BB-RS501, BSA
- Obręcze: Giant S-R2 Disc, ETRTO: 22-622, wys. 25mm, Tubeless Ready, aluminium
- Piasty: Giant, łożyska stożkowe, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 12mm
- Szprychy: Stal nierdzewna, [P]24/[T]24
- Opony: Giant S-R3 AC, 30TPI, FlatGuard, 700x32c (34mm)
- Dodatki: uchwyt błotnika
- Płeć
- Unisex
- Typ roweru
- Rowery szosowe
- Amortyzacja
- Sztywna rama/sztywny widelec
- Typ Hamulca
- Tarczowe mechaniczne
- Sezon
- 2024
- Rozmiar koła
- 700C
- Materiał
- Aluminium
Bądź pierwszy, który zada pytanie o ten produkt!