Narty Kästle MX75 Prem + K12 PRW GW 2023
-
Polityka prywatności
-
Darmowa wysyłka powyżej 150zł
-
Zwroty i obsługa posprzedażowa
Narty z wiązaniami Kästle MX75
To model allround klasy premium, który swoją konstrukcją pod wieloma względami przypomina modele sportowe. Ich sportową charakterystykę zwiastują grube warstwy tytanalu, rdzeń będący kompozycją drewna bukowego i topoli , konserwatywna konstrukcja sandwichowa oparta o ścianki sidewall będące na całej wysokości profilu narty, dosyć agresywny dziób i pięta narty, który gwarantuję reakcję i przyczepność od samego początku skrętu klasyczne uniesienie dziobu z maksymalnie ograniczonym rockerem. Jeśli chodzi o taliowanie to zastosowano tutaj eliptyczną krzywiznę boczną krawędzi, która ma się sprawdzać przy skrętach o różnorodnym promieniu. Model ten w krótszych wariantach (151,158 cm) przyjmuje geometrię zbliżoną do nart slalomowych, natomiast od długości 165 cm mamy już taliowanie typowe dla linii crossturn. Narty są dosyć masywne co świadczy o bardziej sportowej charakterystyce. Innowacyjnym rozwiązaniem jest kształt dziobu, w którym w celu redukcji masy i drgań wycięto niepotrzebne warstwy zastępując je błoną karbonową. Tego typu rozwiązanie zwane hollow tech spotykane jest także w modelech firmy Kastle używanych przez zawodników Pucharu Świata. Szerokość narty 75 mm pod butem ma gwarantować z jednej strony szybką reakcję przy zmianie krawędzi, a także dawać pewną wszechstronność podczas jazdy na różnych warunkach jakie panują na przygotowanej trasie.
Wrażenia z jazdy
Dużą zaletą tych nart jest ich stabilność i łatwość z jaką reagują na działania narciarza. Rozpędzone na twardych warunkach dają bardzo dobre oparcie na krawędzi przez co pozwalają na jeszcze bardziej agresywną jazdę i głębszy balans ciała podczas wykonywania agresywnych łuków. Z drugiej strony nie potrzebują zbyt dużej prędkości by rozpocząć skręt cięty. Wydają się dawać pewien margines błędu podczas jazdy. Są bardzo wszechstronne jeśli chodzi o rodzaj skrętów. Natomiast optymalnym skrętem jest skręt pośredni. Model ma bardzo dobre opinie wśród bardzo szerokiej grupy narciarzy. Z jednej strony narciarze rozwijający się, którzy pragną popracować nad swoimi umiejętnościami potrafią bez problemu kontrolować deski w skręcie ciętym znajdując dużą pewność podczas jazdy różną prędkością. Z drugiej strony zaawansowani narciarze docenią trzymanie na krawędzi jakie deski te gwarantują przy agresywnej jeździe. To jeden z tych modeli, które kupujesz i prze kilka kolejnych lat odkrywasz ich potencjał.
TITANAL WŁÓKNO SZKLANE TOPOLOWA CZĘŚĆ ZEWNĘTRZNA KLASYCZNA KONSTRUKCJA SANDWICH - ŚCIANA BOCZNA CZĘŚĆ WEWNĘTRZNA TOPOLA/BUK |
- Sezon
- 2023
- Typ nart
- Allaround Performance