Narty Atomic REDSTER X9 WB + X 12 TL GW 2020
-
Polityka prywatności
-
Darmowa wysyłka powyżej 150zł
-
Zwroty i obsługa posprzedażowa
Poznaj Atomic Redster X9 WB — narty, które mają o 10 mm węższą talię niż klasyczne Redster X9. Łączna szerokość na poziomie 75 mm zapewnia większą kontrolę i moc na stokach, na których panują zmienne warunki. Kluczową opcją jest dodanie znanej z Pucharu Świata technologii Servotec, która zapewnia większą zwrotność na zakrętach i większą stabilność na prostych odcinkach. Dodatkowym atutem jest technologia Multi Radius Sidecut, łącząca w sobie rozwiązania stosowane podczas slalomu giganta i slalomu klasycznego, która sprawdza się zarówno podczas krótkich, jak i długich skrętów na stoku. Technologia Titanium Powered zastosowana w nartach Redster X9 WB zapewnia sztywność skrętu i stabilność, dzięki czemu narty są wszechstronne, ale i szybkie.
Technologie:
Full Sidewall
Multi Radius Sidecut
Power Woodcore
Servotec
Titanium Powered
Wykończenie ścianek bocznych:
Full Sidewall
Rdzeń:
Power Woodcore
Rocker %:
Active Camber 0/100/0
Waga jednej narty z wiązaniem / dla rozmiaru (w cm):
3059 / 168 g / cm
Promień (radius):
12.3 m
Szerokość narty pod wiązaniem:
75 mm
- Szerokość Buta
- 75 mm
- Sezon
- 2020
- Typ nart
- Allaround / On Piste
- Płeć
- Unisex
- Kategoria produktu
- Allround

Atomic Redster X
Atomic Redster X to linia nart z tzw. promieniem X-TURN, która łączy stabilność i pewność nart gigantowych z mocą i zwrotnością modeli slalomowych. Dla tych, kórzy cenią płynność i precyzję długiego skrętu, ale poszukują większej dynamiki i szybszej reakcji w krótszych łukach. Narty, które swoją charakterystyką zadziwiają nawet tych najbardziej wybrednych i mocno zaawansowanych narciarzy. Tajemnicą sukcesu lini Atomic Derster X jest technologia, która razem z oryginalną geometrią daje nartom niepowtażalną charakterystykę

Servotec
absolutnie rewolucjna technologia zastosowana w najwyższych modelach grupy RACE. Powstała na zapleczu Pucharu Świata i tam w pierwszej kolejności została wdrożona. Nazwa pochodzi od niemiego tłumaczenia słowa wspomaganie koerownicy ("Servolenkung"), ponieważ rozwiązanie to w znaczny sposób wspomaga wykonywanie ciasnych, dynamicznych łuków.
Cały system zbudowany jest ze specjalnego pręta narty poprowadzonego nad górną powłoką i przytwierdzonego w części dziobowej. Pręt połączony jest z płytą pod wiązaniem za pomocą specjalnego elastomeru, który wpływa na sprężystość całego układu.
Przed rozpoczęciem skrętu elestomer jest jeszcze nienapięty, gdy narta zaczyna się wyginać, progresywnie napręża się, bye przy wyjściu ze skrętu oddać całą energię znacznie w ten sposób ułatwić wykonanie skrętu.
Z drugiej storny na szybkich, odcinkach cały układ tłumi drgania dając jeszcze więcej stabilności i pewności sterowania.
Ciekawostką jest to, że w sporcie na światowym poziomie rozwiązanie to było już "poajemnie" stosowane w sezonach poprzedzających oficjalną premierę zastępując dotychczas stosowany system Doubledeck.
Bądź pierwszy, który zada pytanie o ten produkt!