Narty Atomic REDSTER X9 WB + X 12 GW 2021
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

ad2.jpg

-40,01%

Narty Atomic REDSTER X9 WB + X 12 GW 2021

Uwaga - model Atomic Redster X9 WB został w roku 2022 zastąpiony poniższym modelem

Atomic Redster X9 WB REVO 2022

2 339,00 zł (brutto) 3 899,00 zł -40,01% 1 901,62 zł (netto)

Wyświetl historię cen produktu

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

block Brak na magazynie
  • Masz pytanie? Napisz!
  • Zapytaj o Produkt

    Narty Atomic REDSTER X9 WB + X 12 GW 2021

    Narty Atomic REDSTER X9 WB + X 12 GW 2021

    <h3>Uwaga - model Atomic Redster X9 WB został w roku 2022 zastąpiony poniższym modelem</h3> <p><a href="https://skiracecenter.pl/atomic/7751-152-redster-x9-wb-revo-s-x-12-gw-22.html">Atomic Redster X9 WB REVO 2022</a></p>

    Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :

    * Wymagane pola

    • Polityka prywatności Polityka prywatności
    • Darmowa wysyłka powyżej 150zł Darmowa wysyłka powyżej 150zł
    • Zwroty i obsługa posprzedażowa Zwroty i obsługa posprzedażowa

    odwiedź nasz sklep narciarski Warszawa

    Atomic Redster X9 WB - szersze bliźniaczki Atomic Redster X9s

    Atomic Redster X9 WB to pokrewny model legendarnego już Redstera X9, w którym producent poszerzył geometrię, zmieniając proporcje użytych materiałów. Założeniem było stworzenie nieco łatwiejszego i bardziej wszechstronnego odpowiednika czołowej narty Crossturn Atomica.

    Konstrukcja Atomic Redster X9 WB

    Redster X9 WB (wide body) na pierwszy rzut oka jest wyraźnie szerszy od znanej klasycznej X9s. Szerokość 75 mm na odcinku pod butem ma zapewnić lepszą wyporność i ułatwiać jazdę miękkim śniegu. Jeśli chodzi o technologie i użyte materiały, to nie różni się od najwyższych modeli z serii Redster. Znajdziemy tutaj sztywny rdzeń Power Wood Core - wzmocniony warstwami Tytanalu.Wygięcie narty podczas skrętu wspomaga system servotec. Profil boczny nart to 100% camber, co sugeruje raczej charakterystykę narty stworzonej do szybkiej jazdy na przygotowanej trasie. Różnica tkwi jednak jak zwykle w szczegółach. Patrząc chociażby na warstwę górną tytanalu można zauważyć, że wystaje ona nad ściankami sidewall tylko i wyłącznie na odcinku pod wiązaniem.

    Potem w kierunku dziobów i tyłu nart warstwa tytanalu nie pokrywa już całej powierzchni narty, co widać na wykończeniu górnej części ślizgu tzw. Dura Cap Sidewall (po zaokrąglonej górnej krawędzi szaty graficznej).

    Kiedy postawimy oba modele obok siebie widzimy że różnica szerokości, która na odcinku pod butem wynosi centymetr proporcjonalnie zwiększa się na dziobach i tyłach nart. Deski jak przystało na serię Redster przychodzą z fabryki bardzo dobrze wytiuningowane, ślizg ma strukturę symetryczną typu race, a szatę graficzną chroni powłoka structure top sheed. Wiązania, jakie zastosowano w modelu są takie same jak w serii S9 oraz X9.

    Opinie po testach nart Atomic Redster X9 WB.

    Jazda nowym modelem Atomic Redster X9 WB to czysta przyjemność.

    Narty wydają się być bezobsługowe, a przy tym pozwalają poczuć pewność na trasach o różnym poziomie trudności. To deski, które są bardzo przewidywalne, praktycznie robią co chcesz. Można stwierdzić, że narty w 100% słuchają narciarza.

    Ci, którzy mieli okazję jeździć na nerwowych w prowadzeniu modelach, wymagających ciągłej uwagi narciarza będą zachwyceni, gdy przesiądą się na nowy model Atomic Redster X9 WB. Mieliśmy okazję testować ten model w różnych warunkach zarówno rano, kiedy podłoże było twarde, ale także po południu, kiedy trasy były już rozjeżdżone i pojawiały się nierówności.

    Zastosowanie większej niż w klasycznym modelu Atomic Redster X9 szerokości robi tutaj sporą różnicę. Deski łatwiej rozpoczynają skręt nie zapadają się tak głęboko i wydają się zwrotniejsze. Zachowując przy tym typową dla serii X9 charakterystykę crossturn. Z łatwością zmieniają promień skrętu, przez co czujesz większą kontrolę. Są ustawione przy dłuższych łukach, a przy tym łatwo skrócić każdy wykonywany wiraż. 

    Dla kogo Atomic Redster X9 WB?

    Atomic wprowadzając nowy model Redster X9 WB poszedł we właściwą stronę. Pozornie podobnie nazywające się narty wykazują zdecydowanie inną charakterystykę od klasycznego modelu X9s. Są ich nieco spokojniejszym, ale bardziej przewidywalnym i wszechstronnym wariantem. Są świetną alternatywą dla półki all mountain. 

    Wybierając się na testy nowego modelu nastawialiśmy się na równie sportową charakterystykę. Narty te są jednak spokojnie przy przejściu ze skrętu w skręt. Nie czujesz w nich każdego detalu i każdej nierówności jaką pokonują twoje krawędzie. Nie rozpędzają się również jak typowe X9. Jednak posiadają sporo zalet, które sprawiają, że jest to świetna propozycja dla osób, które chcą jeździć od rana do zamknięcia stoku przez pięciodniowy wyjazd i mieć deski, które nie zawiodą ich w żadnej sytuacji, a nawet pozwolą zaszaleć. Osobom które lubią wyzwania i dynamiczną jazdę, na bardziej trudniejszych do okiełznania nartach polecimy wersję klasycznych X9s

     

    Technologie:

    Dura Cap Sidewall: Full sidewall under the binding, from base to top sheet, for controlled power transmission and great edge grip.

    Titanium Powered

    Dura Cap Sidewall

    Power Woodcore

     

    Rocker (%):

    Active Camber 0/100/0

    Kąt krawędzi bocznej:

    87,5 +/- 0,5°

    AASS02392152
    2020-04-03
    190694202498
    Płeć
    Unisex
    Typ nart
    Allaround / On Piste
    Sezon
    2021

    Bądź pierwszy, który zada pytanie o ten produkt!


    Pytanie o produkt

    *Wymagane pola
    czytaj
    Wyślij
    chat Komentarze (0)