Rower Giant Stormguard E+ 3 25km/h Bay Leaf 2024 @
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Rower elektryczny Giant Stormguard E+ 3 25km/h Bay Leaf 2024

27 999,00 zł (brutto) 22 763,41 zł (netto)

Wyświetl historię cen produktu

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

block Brak na magazynie
  • Masz pytanie? Napisz!
  • Zapytaj o Produkt

    Rower elektryczny Giant Stormguard E+ 3 25km/h Bay Leaf 2024

    Rower elektryczny Giant Stormguard E+ 3 25km/h Bay Leaf 2024

    <p></p>

    Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :

    * Wymagane pola

    • Polityka prywatności Polityka prywatności
    • Darmowa wysyłka powyżej 150zł Darmowa wysyłka powyżej 150zł
    • Zwroty i obsługa posprzedażowa Zwroty i obsługa posprzedażowa

    Sklep rowerowy Pruszków

    Rower elektryczny Giant Stormguard E+3 25km/h

     

    DESZCZ CZY SŁOŃCE, ASFALT CZY TEREN – TA UNIWERSALNA MASZYNA PORADZI SOBIE ZE WSZYSTKIM. Z PROSTYM W OBSŁUDZE KARBONOWYM NAPĘDEM PASOWYM, PRZEDNIM I TYLNYM ZAWIESZENIEM ORAZ ZINTEGROWANYM BAGAŻNIKIEM – OTO SUV POŚRÓD ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH.

    Płynna kontrola

    Pełne zawieszenie ze skokiem 100 mm z przodu i z tyłu pochłania wstrząsy i wibracje na drodze. Unikalny, zawieszony bagażnik tylny jest przymocowany do ramy głównej, umożliwiając ruch tylnego koła w pełnym zakresie skoku zawieszenia bez wpływu na ładunek bagażnika (do 20 kg). Zawieszenie utrzymuje obie opony w kontakcie z podłożem, nawet na wyboistych drogach i polnych ścieżkach.

    Niskie koszty utrzymania

    Czysty napęd z paskiem karbonowym wytrzymuje ponad 10 000 km, nawet w trudnych warunkach. System piast Shimano z wewnętrzną zmianą przełożeń może obsługiwać duże obciążenia i przebiegi z wyjątkową niezawodnością.

    Potężne wsparcie

    Silnik SyncDrive Pro, opracowany we współpracy z Yamahą, zapewnia do 85Nm płynnej, naturalnej mocy pedałowania. EnergyPak 800 zapewnia 800Wh energii dla wyjątkowo długich jazd.

     

    Technologie

    Technologia Aluxx SL

    Używamy głównie stopu 6011, co gwarantuje niezwykle korzystną relację wytrzymałości do wagi. Podwójne cieniowanie skutkuje ograniczeniem ciężaru, bez strat dla wytrzymałości.

    Overdrive

    Oryginalna technologia główki ramy Giant, mająca zapewnić precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe łożyska sterowe (dla rowerów szosowych dolne o wielkości 1¼” i górne w rozmiarze 1⅛”, a dla rowerów typu off-road dolne o wielkości 1½” i górne - 1⅛”), które współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając optymalną sztywność podczas kierowania rowerem.

    Energypak

    Akumulatory EnergyPak firmy Giant korzystają z najnowszych zdobyczy techniki, dzięki czemu sprawdzą się również w przyszłości. Akumulatory z linii EnergyPak pasują zarówno do mocowania na bagażniku, jak i do mocowania bocznego; są dostarczane z zaawansowaną ładowarką 4A z systemem BMS, co pozwala na szybkie i efektywne ładowanie.

    Silnik Syncdrive Pro

    Silnik SyncDrive Pro został opracowany wspólnie z Yamahą i zoptymalizowany pod kątem konstrukcji ramy i zawieszenia Maestro. Jego osiągi i właściwości jezdne zostały dostosowane specjalnie do jazdy po szlakach. Silnik reaguje natychmiastowo, gdy tylko siła zostanie przyłożona do pedałów. To pomaga kolarzowi kontrolować rower podczas przyspieszenia i daje osiągi godne zaufania podczas stromych podjazdów przy niskich prędkościach. Ważąc zaledwie 2,75 kg, jest to najlżejszy silnik do rowerów elektrycznych kiedykolwiek wyprodukowany przez Yamahę, o potężnym momencie obrotowym 85 Nm. Podobnie jak wszystkie silniki Giant, SyncDrive Pro jest wyposażony w tryb Smart Assist. Wąski Q factor, czyli odległość między dwiema stopami rowerzysty podczas pedałowania, tworzy naturalną, wygodną pozycję do jazdy. SyncDrive Pro posiada również inteligentny tryb Walk Assist, zapewniając wystarczającą moc, aby pokonać każdą przeszkodę podczas pchania roweru elektrycznego, dając Ci pełną kontrolę przez cały czas.

    Ridecontrol Ergo 2

    Ta nowa jednostka sterująca jest zoptymalizowana dla rowerów miejskich i trekkingowych, które nie mają dźwigni przedniej przerzutki ani regulowanej sztycy podsiodłowej na kierownicy. Jest zoptymalizowany pod kątem ergonomii i ma większe przyciski, które są łatwo dostępne. Diody LED wskazujące poziom naładowania baterii oraz tryb wsparcia sprawiają, że jest to samodzielna jednostka sterująca, która nie wymaga wyświetlacza. Mniejsze złącze 6 mm umożliwia wewnętrzne prowadzenie linek na kierownicy.

    Ridedash Evo

    Wyświetlacz RideDash EVO został całkowicie zmieniony na 2021 rok. Ma bardziej sportowy wygląd oraz kolorowy wyświetlacz, pokazujący nowe funkcje, aby poprawić wrażenia z jazdy na rowerze elektrycznym. Posiada opcję montażu na kierownicy/mostku i wewnętrzne prowadzenie przewodów. Smukły wyświetlacz pokazuje dane jazdy, w tym prędkość, dystans, zasięg akumulatora i opcje nawigacji, a także puls oraz inne dane treningowe. Istnieje również możliwość bezprzewodowego połączenia ze smartfonem i uzyskanie dostępu do e-maili, komunikatorów i innych aplikacji.

     

    Specyfikacja

    • Silnik: Giant SyncDrive Pro2 85Nm, powered by Yamaha, technologia PedalPlus 6-Sensor
    • Moduł sterujący: Giant RideControl Ergo 2, tryb automatyczny SmartAssist, 5 trybów wspomagania, USB-C (10W)
    • Wyświetlacz: Giant RideDash EVO, widoczność pod szerokim kątem, 3" kolorowy wyświetlacz LCD, nawigacja
    • Akumulator: EnergyPak 800Wh, ogniwa 22700 Lithium, aluminiowa obudowa o najwyższych standardach bezpieczeństwa (EN50604), produkcja CO2 Neutral kompatybilny z dodatkowy akumulatorem EnergyPak Plus 250
    • Ładowarka: EnergyPak 6A Smart, 60% w 2:15 h
    • Łączność: dostęp do aplikacji Giant RideControl App bezprzewodowe wyświetlacze ANT+ z profilem e-bike (LEV)
    • Rama: aluminium ALUXX SL, skok zawieszenia 100mm Stable Link, główka ramy Overdrive 3, 1.5" - 1.8", kompatyblina z dodatkowym akumulatorem EnergyPak Plus, zintegrowane mocowanie nóżki KSA18
    • Widelec: SR Suntour XCR 34 Boost 2-CR Air 29, skok 100mm, taperowana rura sterowa 1.125"-1.5", 15LH-110
    • Tylny amortyzator: SR Suntour Edge RC, 165x38mm, Giant custom tuned, rekomendowany sag: 25%
    • Kierownica: Giant Contour Comfort Riser 31.8x720mm, wznios 30mm
    • Chwyty: Giant Connect Ego Max Plus
    • Wspornik kierownicy: Giant Contour ze zintegowanym wyświetlaczem RC EVO display integrated stem (S/M: 80mm, L/XL: 100mm)
    • Wspornik siodła: Giant Contact Switch, zdalnie regulowany, 30.9mm
    • Siodło: Selle Royal Vivo Ergo GTS
    • Pedały: platformy aluminiowe
    • Manetki: Shimano Cues, LinkGlide
    • Przerzutka tylna: Shimano Cues LinkGlide
    • Hamulce: Tektro HD-M750 Orion, 4-tłoczkowe, hydrauliczne, tarcze 203mm
    • Dzwignie hamulca: Tektro HD-M750
    • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Cues LinkGlide, CS-LG400-10, 11-43T, 10-rzędowa
    • Łańcuch: Shimano, LinkGlide, CN-LG500
    • Korba: zębatka stalowa 38T Narrow/ Wide ramiona Praxis e-Cadet
    • Obręcze: Giant AM 27.5, Tubeless Ready, 30mm wew. szerokości, e-bike optimized
    • Piasty: Shimano HB-MT410, oś przelotowa 15x110 [P] Shimano FH-QC400-HM [T]
    • Szprychy: Sapim Strong [T] Race [P], e-bike optimized
    • Opony: Maxxis Rekon 27.5x2.6", 60TPI, zwijane, TLR EXO
    • Dodatki: nóżka KSA18 bezpośredniego montażu, zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżka do opon, klucz do zaworu, instrukcja)
    • Oświetlenie: Recon E HL100 StVZO [P] Supernova E3 Tail Light - zintegrowana z błotnikiem
    • Zabezpieczenie: zamek akumulatora ABUS Xplus
    • Bagażnik: zawieszony bagażnik z systemem MIK
    5063003104
    2023-09-16
    4712878930025
    Płeć
    Unisex
    Typ roweru
    Rowery elektryczne
    Amortyzacja
    Full Suspension
    Typ Hamulca
    Tarczowe hydrauliczne
    Sezon
    2024
    Rozmiar koła
    27,5"
    Materiał
    Aluminium

    Bądź pierwszy, który zada pytanie o ten produkt!


    Pytanie o produkt

    *Wymagane pola
    czytaj
    Wyślij
    chat Komentarze (0)