Rower elektryczny Giant Stance E+ EX 25km/h Charcoal Plum 2023
-
Polityka prywatności
-
Darmowa wysyłka powyżej 150zł
-
Zwroty i obsługa posprzedażowa
Rower elektryczny Giant Stance E+ EX 25km/h
Pokonuj szlaki z pewnością siebie, kontrolą i czystą zabawą. Ten nowy rower elektryczny ma mocny silnik, komfortowe zawieszenie oraz intuicyjne elementy sterujące, które przeniosą twoje przygody na rowerze na zupełnie nowy poziom.
Wspomaganie mocnego silnika
Silnik SyncDrive Sport z momentem obrotowym 75 Nm i regulowanym wspomaganiem pomaga wspinać się po stromych, nierównych szlakach.
Pewne prowadzenie
Aluminiowa rama ALUXX SL z tylnym zawieszeniem FlexPoint o skoku 125mm i 29-calowymi kołami o większej średnicy zapewnia płynną i stabilną jazdę w technicznym terenie.
Wydajność
EnergyPak 625 Wh zapewnia długą jazdę. Zintegrowany akumulator można naładować łatwo i szybko.
Silnik SyncDrive Sport z momentem obrotowym 75 Nm i regulowanym wspomaganiem pomaga wspinać się po stromych, nierównych szlakach. Aluminiowa rama ALUXX SL z tylnym zawieszeniem FlexPoint o skoku 125mm i 29-calowymi kołami o większej średnicy zapewnia płynną i stabilną jazdę w technicznym terenie. EnergyPak 625 Wh zapewnia długą jazdę. Zintegrowany akumulator można naładować łatwo i szybko.
Zasięg
Jak daleko można zajechać na jednym ładowaniu akumulatora?
Zasięg dla jednego naładowania akumulatora, może znacznie się różnić w zależności od: warunków zewnętrznych (takich jak temperatura otoczenia i wiatr), rodzaju drogi (np. nachylenie i stan nawierzchni), stanu roweru (np. ciśnienie w ogumieniu i częstotliwość serwisowania), masy (rowerzysty, roweru i bagażu), sposobu korzystania z roweru (przyspieszenia i zmiany biegów), stanu baterii itd. Giant zaleca zmiany biegów odpowiednie do prędkości, aby uzyskać lepszy zasięg. Do niskich prędkości i do ruszania najlepsze są niskie biegi. Im wyższa prędkość, tym wyższy bieg można wybrać. Aby zapewnić płynne wspomaganie i optymalny zasięg, najlepiej zwolnić nacisk na pedały podczas zmiany biegów.
Technologie
Aluxx SL
Używamy głównie stopu 6011, co gwarantuje niezwykle korzystną relację wytrzymałości do wagi. Podwójne cieniowanie skutkuje ograniczeniem ciężaru, bez strat dla wytrzymałości.
System zawieszenia Flexpoint
Sprawdzony, jednozawiasowy system zawieszenia wykorzystujący sprężyste połączenie górnych i dolnych rurek tylnego trójkąta jest lekkim i trwałym rozwiązaniem o skoku 4.7cala/120mm.
Hybrid Cycling Technology (HCT)
To system, który łączy w sobie moc elektryczną z ludzką siłą w celu uzyskania najbardziej wydajnego, mocnego i naturalnego doświadczenia w jeździe na rowerze E-bike. Jest to płynne przedłużenie własnej siły rowerzysty, która odróżnia Giant E-bike od innych "elektrycznych" rowerów.
Silnik Syncdrive Sport
Nowy silnik SyncDrive Sport został zoptymalizowany pod względem emisji dźwięków i ulepszony dzięki rozwiązaniu Smart Assist z sześcioma czujnikami, zapewniając płynne i ciche działanie. Ten nowy silnik niewielkich rozmiarów to idealne rozwiązanie dla rowerzystów szukających wszechstronnego systemu do rowerów elektrycznych. SyncDrive Sport zapewnia wysoką moc nawet przy niskich prędkościach. Rozwiązanie Smart Assist oblicza moment obrotowy, kadencję, nachylenie podłoża, obroty silnika, przyśpieszenie oraz prędkość i na tej podstawie określa wartość mocy wyjściowej silnika, jakiej potrzebuje rowerzysta. Napęd wydaje się jeszcze mocniejszy ze względu na wyższe wspomaganie przy wyższych zakresach kadencji i szybszy wzrost momentu obrotowego. Przyspieszony wzrost momentu obrotowego (z 500 ms w zeszłym roku do 190 ms) daje poczucie lepszej reakcji.
System 6-czujnikowej technologii Pedalplus
Nowy system 6-czujnikowej technologii PedalPlus został zastosowany w silnikach SyncDrive Life. W odróżnieniu od 4-czujnikowego systemu PedalPlus posiada dodatkowo czujnik nachylenia stoku oraz akcelerometr. Nowy sterownik w oparciu o obliczenia mementu obrotowego, kadencji, nachylenia i prędkości określa moc silnika, jaką w danej chwili potrzebuje rowerzysta. Dzięki trybowi Auto pozwala rowerzyście czerpać przyjemność z jazdy bez konieczności przełączania się pomiędzy trybami wspomagania.
Energypak plus
Centralnie umieszczony EnergyPak z wyjmowaniem górnym jest dobrze zaprojektowany i wkomponowany w ramę roweru. Bardziej estetyczna konstrukcji zespalająca akumulator z dolną i górną rurą ramy zapewnia czysty, nowoczesny profil. Dostępne są w dwóch pojemnościach: 400 Wh i 500 Wh i są używane w rowerach typu E-MTB i rowerach trekkingowych. Całkowita waga tych EnergyPaków wynosi 3,2 kg, co pomaga stworzyć dobrze wyważony rower.
Energypak
Akumulatory EnergyPak firmy Giant korzystają z najnowszych zdobyczy techniki, dzięki czemu sprawdzą się również w przyszłości. Akumulatory z linii EnergyPak pasują zarówno do mocowania na bagażniku, jak i do mocowania bocznego; są dostarczane z zaawansowaną ładowarką 4A z systemem BMS, co pozwala na szybkie i efektywne ładowanie.
Ridecontrol Dash
RideControl Dash to urządzenie typu „dwa w jednym”, wyposażone w przyciski do sterowania trybami wspomagania oraz zintegrowany kolorowy wyświetlacz. Możesz sprawdzić na nim zasięg, poziom naładowania baterii oraz aktualny tryb wspomagania, a także standardowe dane, takie jak prędkość czy dystans. Posiada również technologię ANT+, dzięki czemu można podłączyć pulsometr lub inne urządzenie.
Specyfikacja
- Silnik: SyncDrive Sport², 75Nm, powered by Yamaha
- Moduł sterujący: RideControl Dash
- Wyświetlacz: RideControl Dash, kolorowy wyświetlacz lcd
- Akumulator: EnergyPak Smart 625 kompatybilny z dodatkowym akumulatorem EnergyPak Plus 250
- Łączność: Giant RideControl App enabled ANT+ wireless display signal with e-bike profile
- Ładowarka: EnergyPak 4A Smart Compact
- Rama: aluminium ALUXX SL, 125mm skoku zawieszenia FlexPoint, oś przelotowa 148x12, Universal Derailleur Hanger (UDH), damper 184x44, główka ramy 1.5~1.8"
- Widelec: SR Suntour XCR 34 LO-R, skok 140mm, rura sterowa 1.5~1.8", blokada, 110x15 thru-axle
- Tylny amortyzator: SR Suntour Raidon R, 190x45mm, custom tuned
- Kierownica: Giant Connect TR Riser, 31.8x780mm, aluminium
- Chwyty: Giant Connect ErgoMax lock-on
- Wspornik kierownicy: Giant Contact, 31.8mm, aluminium
- Wspornik siodła: Giant, mikro regulacja jarzma na dwie śruby, 30.9mm, aluminium
- Siodło: Giant Sport
- Manetki: Shimano Deore LinkGlide
- Przerzutka przednia: prowadnica łańcucha MRP HD2
- Przerzutka tylna: Shimano Deore LinkGlide, 10-rzędowa
- Hamulce: Tektro HD-M745 Orion, 4-tłoczkowe, hydrauliczne, tarcze 203mm
- Dzwignie hamulca: Tektro HD-M745 Orion
- Kaseta / Wolnobieg: Shimano LinkGlide, CS-LG400-10, 11-43T, 10-rzędowa
- Łańcuch: Shimano, LinkGlide, CN-LG500
- Korba: FSA Comet E-Bike, tarcza stalowa FSA MegaTooth Direct-mount 1X 36T
- Obręcze: Giant AM 29", ETRTO: 30-622. Tubeless Ready
- Piasty: Giant eTracker Boost, [P] 110x15 [T] 148x12mm
- Szprychy: Stal nierdzewna, [P]28 [T]32
- Opony: Maxxis Rekon 27.5x2.4"(S size), 29x2.4" (M/L/XL size), zwijane, TLR, EXO, 60TPI [P], Maxxis Rekon 27.5x2.4" zwijane, TLR, EXO, 60TPI [T]
- Dodatki: nóżka Direct Mount KS40, błotniki
- Oświetlenie: [P] Giant Rekon E50 HL [T] Axa BlueLine Steady E6
- Zabezpieczenie: zamek akumulatora Torx25 z ogranicznikiem momentu obrotowego
- Bagażnik: Giant Rack-It MIK
- Waga orientacyjna: 27,5 kg (rozmiar M)
- Typ Hamulca
- Tarczowe hydrauliczne
- Płeć
- Unisex
- Typ roweru
- Rowery elektryczne
- Rozmiar koła
- 27,5"
29" - Materiał
- Aluminium
- Sezon
- 2024
- Amortyzacja
- Full Suspension
Bądź pierwszy, który zada pytanie o ten produkt!