Rower crossowy Giant ToughRoad SLR 2 Metal 2022
-
Polityka prywatności
-
Darmowa wysyłka powyżej 150zł
-
Zwroty i obsługa posprzedażowa
Rower crossowy Giant ToughRoad SLR 2 Metal 2022
Gdy kończy się asfalt, zaczyna się przygoda. Podjedź wyboistą górską przełęcz, kręć po szutrze, odkrywaj leśne dukty. ToughRoad SLR nadaje się do wszystkiego.
Lekka rama z aluminium ALUXX SLR i zapewniający płynne sterowanie widelec kompozytowy wspólnie łagodzą wyboiste drogi i szlaki. Szybkie koła 700c zapewniają płynną i efektywną jazdę. Zintegrowane hamulce tarczowe gwarantują łatwą w opanowaniu siłę hamowania w każdym terenie i pogodzie. Prosta kierownica i bardziej wyprostowana pozycja sprawiają, że rowerzysta może kontrolować każdego rodzaju teren, a innowacyjna sztyca D-Fuse zmniejsza wstrząsy i drgania na nierównych drogach i szlakach.
Cechy główne
Lekkość i zwrotność
Rama wykonana z najlżejszego stopu aluminium ALUXX SLR wyposażona jest w widelec kompozytowy.
Wygoda i stabilność
Geometria roweru z prostą kierownicą zapewnia rowerzyście pozycję, która równoważy efektywność z pewnością na wyboistych drogach, ścieżkach i szlakach.
Zintegrowane mocowania bagażników
Pasują do bagażników przednich i tylnych oraz zapewniają możliwość łatwego przewozu bagaży podczas jednodniowych wycieczek i dłuższych wypraw.
Technologie
Technologia ALUXX SLR
W przypadku tej technologii używa się wyłącznie stopu 6011A, co gwarantuje niespotykaną dotąd relację wytrzymałości do wagi. Najnowocześniejsza metoda obróbki na poziomie mikroskopowym daje najlepszy z możliwych stosunek wytrzymałości do wagi wśród aluminium dostępnych w ofercie firmy Giant. Zaawansowana technologia cieniowania pozwala wykorzystywać przekroje o 20% cieńsze (i lżejsze) niż w przypadku ALUXX SL.
Technologia D-Fuse
Wspornik siodła i kierownica D-Fuse zostały zaprojektowane tak, aby pochłaniać wstrząsy i ograniczać wibracje na drodze, co zwiększa płynność jazdy oraz sterowność roweru.
OverDrive
Oryginalna technologia główki ramy Giant, mająca zapewnić precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe łożyska sterowe (dla rowerów szosowych dolne o wielkości 1¼” i górne w rozmiarze 1⅛”, a dla rowerów typu off-road dolne o wielkości 1½” i górne - 1⅛”), które współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając optymalną sztywność podczas kierowania rowerem.
Specyfikacja
- Rama: aluminium ALUXX SLR, post-mount disc, mocowanie bagażnika, oś QR 135mm, osłona X-DeFender, max. rozmiar opony 700x53mm
- Widelec: kompozyt Advanced, aluminiowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/2"), mocowanie bagażników, post-mount disc, max. rozmiar opony 700x53mm
- Tylny amortyzator: N/A
- Kierownica: Giant Connect XC, 31.8mm, aluminium
- Wspornik kierownicy: Giant Contact, 8°, aluminium
- Wspornik siodła: Giant D-Fuse, aluminium
- Siodło: Giant Sport
- Pedały: platformowe
- Manetki: Shimano Altus, 2x9
- Przerzutka przednia: Shimano Acera
- Przerzutka tylna: Shimano Alivio
- Hamulce: Shimano BL-MT200 hydrauliczne, tarcze [P]160mm/[T]160mm
- Dzwignie hamulca: Shimano BL-MT200
- Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG201, 9-rzędowa, 11-36
- Łańcuch: KMC X9, z Missing Link
- Korba: ProWheel 28/44, kute aluminium, osłona łańcucha
- Środek Suportu: VP BC73
- Obręcze: Giant, dwuścienne, aluminium
- Piasty: Giant, łożyska stożkowe, osie QR [P]100/[T]135mm, tarcza na 6-śrub, aluminium
- Szprychy: Stal nierdzewna, [P]28/[T]28
- Opony: Giant Sycamore S, 60 TPI, 700x50c, FlatGuard Deflect 2
- Płeć
- Unisex
- Sezon
- 2022
- Typ roweru
- Rowery crossowe
- Rozmiar koła
- 700C
- Amortyzacja
- Sztywna rama/sztywny widelec
- Materiał
- Aluminium
- Typ Hamulca
- Tarczowe hydrauliczne