Langma Advanced Pro 1 Disc-PC XS GH@
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
Nowy

Rower szosowy damski Liv Langma Advanced Pro Disc 1 Golden Haze 2024

21 399,00 zł (brutto) 17 397,56 zł (netto)

Wyświetl historię cen produktu

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

block Brak na magazynie
  • Masz pytanie? Napisz!
  • Zapytaj o Produkt

    Rower szosowy damski Liv Langma Advanced Pro Disc 1 Golden Haze 2024

    Rower szosowy damski Liv Langma Advanced Pro Disc 1 Golden Haze 2024

    <p></p>

    Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :

    * Wymagane pola

    • Polityka prywatności Polityka prywatności
    • Darmowa wysyłka powyżej 150zł Darmowa wysyłka powyżej 150zł
    • Zwroty i obsługa posprzedażowa Zwroty i obsługa posprzedażowa

    Sklep rowerowy Pruszków

    Rower szosowy damski Liv Langma Advanced Pro Disc 1

     

    ZDOBĄDŹ KAŻDĄ GÓRĘ, WYGRAJ KAŻDY SPRINT. LANGMA ADVANCED PRO DISC WYKORZYSTUJE NAJNOWSZĄ EWOLUCJĘ RUR AERO, NOWE KOŁA SYSTEMOWE GIANT SLR 36 ORAZ SPECJALNĄ KIEROWNICĘ I SIODŁO LIV, ABY ZAPEWNIĆ NAJLEPSZE DOPASOWANIE I OSIĄGI.

     

    Przyspieszaj szybciej

    Rama z kompozytu Advanced o udoskonalonym profilu erodynamicznym rur zapewnia stosunek sztywności do masy i aerodynamikę zwiększające wydajność podczas podjazdów i sprintów.

    Pełna kontrola

    Płynność, siła hamowania i modulacja zintegrowanych hamulców tarczowych daje pewność potrzebną do szybkiego wchodzenia w zakręty i jazdy w zmiennych warunkach pogodowych. Z dodatkowym prześwitem ramy/widelca pozwalającym na założenie opon o szerokości do 32 mm możesz przygotować swój rower na każde warunki drogowe.

    Komfort tam, gdzie się to liczy

    Całkowicie nowe bezdętkowe koła systemowe Giant SLR 36 i karbonowa sztyca Variant zapewniają niezrównaną elastyczność, dzięki czemu jazda jest lekka i płynna. Siodełko Liv Alacra SL dopasowuje się do kształtu ciała, dzięki czemu możesz spędzić więcej czasu w siodle bez uczucia drętwienia i dyskomfortu.

     

    Technologie

     

    TECHNOLOGIA ADVANCED COMPOSITE

    Wysokojakościowy surowiec jakim są nasze włókna węglowe jest łączony w naszych fabrykach ze specjalnie opracowanymi żywicami. Tak powstaje materiał do budowy kompozytowych rowerów o wysokim stosunku sztywności do masy. Przedni trójkąt ramy jest wykonany jako jeden, integralny element do którego powstania użyto opatentowanej technologii Modified Monocoque Construction.

    GEOMETRIA COMPACT ROAD

    Pod koniec lat 90. XX wieku Giant radykalnie zmienił kształt ramy, aby zapewnić przewagę zawodowym kolarzom ze swojej drużyny. Pomysł jest genialnie prosty: górna rura, która jest nachylona ku dołowi od główki ramy do rury podsiodłowej, zmniejsza rozmiar przedniego i tylnego trójkąta ramy. Mniejsze trójkąty sprawiają, że rower jest lżejszy i sztywniejszy.

    ZINTEGROWANY ZACISK WSPORNIKA PODSIODŁOWEGO ISC

    Lekki, całkowicie ukryty mechanizm blokowania wspornika podsiodłowego zapewnia odpowiednią siłę zacisku, a jednocześnie wygląda estetycznie i pozwala na uniknięcie ryzyka pobrudzenia się podczas regulacji.

    OVERDRIVE 2

    Najbardziej zaawansowana technologia główki ramy w aktualnej ofercie rowerów Giant. Opracowano ją, by zapewnić niespotykaną wcześniej sprawność i precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe łożyska sterowe (dolne w rozmiarze 1½”, górne – 1¼”), które harmonijnie współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając niezrównaną sztywność podczas kierowania rowerem.

    POWERCORE

    Znacząco powiększony węzeł suportowy jest w pełni zintegrowaną konstrukcją o szerokości 86 mm (92 mm w rowerach typu off-road). Asymetryczne dolne rurki tylnego trójkąta zapewniają sztywność po stronie napędu oraz stabilność po stronie przeciwnej.

    KOMPATYBILNOŚĆ Z RIDESENSE

    Rama dostarczana jest w wersji gotowej do montażu nadajnika Giant RideSense.

    WARIANTOWA SZTYCA PODSIODŁOWA

    Ta opatentowana konstrukcja sztycy podsiodłowej zapewnia idealną równowagę pomiędzy niewielką wagą a doskonałymi właściwościami dynamicznymi, aby zwiększyć osiągi podczas wyścigów szosowych rowerów z linii Langma.

    TUBELESS SYSTEM

    System bezdętkowy i opony zapewniają lepszą wydajność, komfort i kontrolę w najbardziej przyjaznym dla użytkownika, niezawodnym oraz integralnym systemie.

    POWER PRO

    Śledzenie mocy wyjściowej i danych treningowych nigdy nie było łatwiejsze czy bardziej dostępne. Power Pro to w pełni zintegrowany, dwustronny miernik mocy, który precyzyjnie mierzy moc wyjściową, pomagając śledzić, analizować i poprawiać wydajność jazdy. Zawodowcy wiedzą, że najbardziej efektywny trening to ten oparty na wiedzy, więc zdobądź odpowiednie informacje i rozpocznij trening z pomiarem mocy.

    MEGADRIVE

    Masywna prostokątna rura dolna i powiększona rura górna współpracują ze sobą, zapewniając doskonałą precyzję sterowania bocznego i skrętnego przodu. Precyzyjnie zaprojektowana, prostokątna rura dolna zapewnia niespotykaną dotąd sztywność kierowania i pedałowania.

    TECHNOLOGIA HOOKLESS

    Konstrukcja obręczy bez haka (hooklees) zwiększa ogólną trwałość, oferuje większą szerokość wewnętrzną obręczy bez zwiększania wagi, a także pomaga stworzyć bardziej okrągły kształt opony, zapewniając lepszą przyczepność i prowadzenie, oraz dodatkowe wsparcie ściany bocznej opony podczas pokonywania zakrętów. Dodatkowo, bez haka, który "wpycha" stopkę opony do środka, konstrukcja obręczy hookless zapewnia bardziej płynny przepływ powietrza pomiędzy oponą a ścianą boczną obręczy, co skutkuje mniejszym oporem i lepszymi osiągami aerodynamicznymi w porównaniu do standardowych obręczy z hakiem.

     

    Specyfikacja

     

    • Rama: kompozyt Advanced, kompatybilna z RideSense, flat-mount disc, oś przelotowa 12x142mm, max. rozmiar opony 700x32mm
    • Widelec: kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive2 (1 1/4" x 1 1/2"), flat-mount disc, oś przelotowa 12x100mm, max. rozmiar opony 700x32mm
    • Kierownica: Liv Contact SLR, 31.8mm, karbon
    • Chwyty: Liv All Condition
    • Wspornik kierownicy: Giant Contact SL, 31.8mm, aluminium
    • Wspornik siodła: Giant Variant, karbon
    • Siodło: Liv Alacra SL
    • Manetki: Shimano 105 Di2, 2x12
    • Przerzutka przednia: Shimano 105 Di2
    • Przerzutka tylna: Shimano 105 Di2
    • Hamulce: Shimano 105 Di2, hydrauliczne, tarcze Shimano SM-RT70 [P]160mm/[T]140mm
    • Dzwignie hamulca: Shimano 105 Di2
    • Kaseta / Wolnobieg: Shimano 105, 12-rzędowa, 11-34
    • Łańcuch: KMC X12
    • Mechanizm korbowy: Shimano 105, 36/52
    • Środek suportu: Shimano SM-BB71-41B, press fit
    • Obręcze: Giant SLR 2 36 Carbon Disc, ETRTO: 22-622, wys. 36mm, tubeless ready, hookless, karbo
    • Piasty: [P] Giant, CenterLock, oś przelotowa 12mm [T] Giant, bębenek 3-zapadkowy, CenterLock, oś przelotowa 12mm
    • Szprychy: Sapim Sprint, [P]24/[T]24
    • Opony: Giant Gavia Course 1, 60TPI, R-Shield, tubeless, 700x25c (28mm), zwijane
    • Dodatki: RideSense Bluetooth, uchwyt komputera, zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, łyżka do opon, instrukcja)
    1065012103
    2024-04-03
    4712878951754
    Płeć
    Damskie
    Typ roweru
    Rowery szosowe
    Amortyzacja
    Sztywna rama/sztywny widelec
    Typ Hamulca
    Tarczowe hydrauliczne
    Sezon
    2024
    Rozmiar koła
    700C
    Materiał
    Karbon

    Bądź pierwszy, który zada pytanie o ten produkt!


    Pytanie o produkt

    *Wymagane pola
    czytaj
    Wyślij
    chat Komentarze (0)