Close
Atomic CLOUD 12 + XT 12 TL 2018 Zobacz większe

atomic logo

Atomic CLOUD 12 + XT 12 TL 2018

Nowy

2 799 zł

-0%


Cechy produktu

Rodzaj RACE
Promień (m/cm) 14.1/147, 14.7/154, 15.3/161, 15.8/168
Sezon 2018
Szerokość Pod Butem (mm/cm) 70/WSZYSTKIE DŁUGOŚCI
Płeć KOBIETA

Opis produktu

Nasz topowy model z linii Cloud dedykowany dynamicznej jeździe na trasie i wyposażony w technologie z grupy Race.

 

Nasze nowe narty Cloud 12 mają piękną powierzchowność… i równie „piękne” wnętrze. Ten topowy reprezentant jednej z naszych najbardziej popularnych kolekcji posiada tę samą technologię, co zawodnicze narty Redster – łącznie z innowacją z alpejskiego Pucharu Świata, technologią Servotec. Poprawia sterowność nart, podnosząc ich reaktywność w skrętach i stabilność podczas jazdy na wprost. Moc i piękno w jednym – to idealny model dla szybkich i zaawansowanych księżniczek stoku.

 

  • Servotec
  • Taliowanie High-Speed
  • Full Sidewall
  • Light Woodcore
  • Titanium Stabilizer
  • Powłoka wierzchnia ze strukturą

 

AKTYWNY CAMBER 0/100/0

KONSTRUKCJA NART

budowa narty

SERIA NART ATOMIC CLOUD

seria cloud.jpg

Cloud to elegancki sprzęt dla kobiet, które preferują stabilną jazdę po przygotowanych trasach. Linia Cloud należy do najlepiej sprzedających się damskich nart, łączy lekkość konstrukcji, wyrafinowany, elegancki design bazujący na klasycznych kolorach czerni i bieli oraz wysokiej jakości materiałów. Swoją popularność zyskały dzięki bardzo dobremu dopasowaniu kolekcji do oczekiwań narciarek. Szeroki zakres modeli sprawia, że w tej lini znajdą się propozycje dla początkujących narciarek, oraz dla zaawansowanych Pań, które preferują jazdę o sportowym zacięciu, dla których w sezonie 17/18 stworzono najwyższy model Cloud 12 z technologią SERVOTEC.

ACTIVE CAMBER 0/100/0

active camber.jpg

Geometria Active Camber to najbardziej radykalne rozwiązanie stosowane w sportowych nartach przeznaczonych na przygotowane trasy. Narty o takim kształcie zapewniają oparcie na krawędzi na najdłuższym odcinku oraz zwiększony docisk na dziób i tył narty. krótki i ostrzejszy łuk wygięcia dziobów i tyłów pozwalają na znaczne zacieśnienie wykonywanych łuków dodając przy tym dynamiki. 

FULL SIDEWALL

fullsidewall.jpg

Zastosowanie sztywnej, pionowej ścianki bocznej to radykalne rozwiązanie gwarantujące, które z jednej strony zapewnia 100% przekaz sił i pracy narciarza na krawędź, z drugiej strony - w przeciwieństwie do konstrukcji "CAP" Tworzy odstęp między laminatem górnej warstwy, a krawędzią, co sprawia, że narty łatwiej się wyginają takżę w nieco gorszych warunkach. W nartach z konstrukcją typu SIDEWALL oparcie przenoszone jest bezpośrednio na krawędź dzięki czemu są one niezwykle skuteczne na oblodzonej nawierzchni.

LIGHT WOODCORE

woodcore.jpg

To lekki rdzeń wykonany z topoli, stosowany z powodzeniem w modelach poza trasowych, tourowych oraz w grupie all mountain. Charakterystyka topoli determinuje efektywne zachowanie się narty w miękkim śniegu dając wyjątkową lekkość zachowując przy tym duża wytrzymałość.

TITANIUM STABILIZER

TITANIUM STABILIZER

Pojedyncza warstwa umieszczona między rdzeniem a ślizgiem pomaga w tłumieniu drgań i wpływa na sztywność poprzeczną narty, bardziej umiarkowany sposób dosztywnia rdzeń nart, przez co znajduje często zastosowanie w nartach średniej półki, a także w modelach, które z założenia nie powinny być aż tak sztywne i radykalne.

SERVOTEC

densolite core

Servotec to absolutnie rewolucjna technologia zastosowana w najwyższych modelach grupy RACE. Powstała na zapleczu Pucharu Świata i tam w pierwszej kolejności została wdrożona. Nazwa pochodzi od niemiego tłumaczenia słowa wspomaganie koerownicy ("Servolenkung"), ponieważ rozwiązanie to w znaczny sposób wspomaga wykonywanie ciasnych, dynamicznych łuków.

Cały system zbudowany jest ze specjalnego pręta narty poprowadzonego nad górną powłoką i przytwierdzonego w części dziobowej. Pręt połączony jest z płytą pod wiązaniem za pomocą specjalnego elastomeru, który wpływa na sprężystość całego układu.

Przed rozpoczęciem skrętu elestomer jest jeszcze nienapięty, gdy narta zaczyna się wyginać, progresywnie napręża się, bye przy wyjściu ze skrętu oddać całą energię znacznie w ten sposób  ułatwić wykonanie skrętu.

Z drugiej storny na szybkich, odcinkach cały układ tłumi drgania dając jeszcze więcej stabilności i pewności sterowania. 

Ciekawostką jest to, że w sporcie na światowym poziomie rozwiązanie to było już "poajemnie" stosowane w sezonach poprzedzających oficjalną premierę zastępując dotychczas stosowany system Doubledeck.

HIGH-SPEED SIDECUT

active camber.jpg

Highspeed Sidecut to specjalna geometria o nieco zmniejszonym taliowaniu, które dodaje stabilności podczas wykonywania skrętów przy większej prędkości. Stosowany wraz z technologią SERVOTEC, który zwiększa skrętność nart mimo nieco większego radiusa.

STRUCTURED TOP SHEET

active camber.jpg

Structured Topsheet to specjalna powłoka, bardzo odporna na zarysowania. Chroni narty przed uszkodzeniami mechanicznymi w kolejkach, transporcie, a także podczas jazdy. 

WORLD CUP BASE FINISH

world cup base finish.jpg

World Cup Base Finish, czyli specjalna struktura ślizgu, taka sama jak stosowane przez zawodników Pucharu Świata. Narty Atomic zostają przygotowane według standardów, spotykanych w sporcie wyczynowym.

WE ARE SKIING

we are skiing woman

Close